úterý 25. srpna 2015

Cítím se jako doma

Po 3 dnech v Americe na Thornton Academy si naprosto nemůžu stěžovat. Doufám, že mi to nikdo v ČR vyčítat nebude, ale CÍTÍM SE JAKO DOMA. Popravdě Vám nedokážu říct jestli je to díky "Dorm parents", kteří se nám to tu snaží zpříjemnit, aby jsme měli pocit, že jsme doma, nebo lidma, kteří se na Vás usmějí pokaždé když Vás vidí, nebo pozdraví 5x denně. Jiný svět... to je jasné. Zkoušet nové věci je to nejlepší co můžete udělat.Pokud máte mžnost se pohnout z vaší rodné země..UDĚLEJTE TO! Alespoň to zkuste. Také po několika letech jsem klidnější. A proč? Protože jsem začala věci nechat plynout přirozenou cestou.Příjmat okolí kolem sebe, které právě v danou chvíli je kolem mě a dívat se ještě víc pozitivněji. Také nesoudit hned vše v afektu, ale nechat věci vybarvit. Věci, které si přejete pak začnou chodit samy k Vám !! Někdy je to těžké , ale já tohle pochopila až jsem otevřela nové dveře do svého života po dlouhém stereotypu. Zkuste také popřemýšlet o tom, co byste nového přivítali do života a uvidíte, že se minimálně Vaše chování k nějakým věcem změní. Každý se musí najít a já myslím, že jsem se NAŠLA!

WITH LOVE JESSLYN <3

Žádné komentáře:

Okomentovat