pátek 28. srpna 2015

PRIORITY/ CÍLE/ GOALS/ Co bude nového?

Od začátku Vaší střední školy možná dá se říct už i nakonci základní školy, je na Vás nátlak vzhledem k cílům v životě, co by jste chtěli jednout dělat, čím chcete být apod. Něktěří to vědí hned a někteří dokonce neví ani když jim hoří deadline ( nebo-li poslední čas na to, si ujasnit priority a cíle).
Když už jsme u těch priorit...PRIORITY jsou podle mě tisíckrát důležitější než cíle. Víte proč? Nu, moje teorie, kterou praktikuju je taková... Cíle se neustále mění na vaší cestě a poutí životem. Nikdy totiž nevíte, co přijde nového a co Vám může ovlivnit Váše cíle natolik, že jste schopni je úplně změnit. Proto bych radši slovo cíle=goals nechala otevřené. Priority si můžete srovnat jednoduše. Uvědomit si, co Vás v životě naplňuje a baví. Za čím by jste byli ochotni jít dalekou cestu. Za co by jste dokázala bojovat zuby nehty. Co máte rádi. Kde by jste se rádi viděli za 10 let a podobně... Stačí si vše ujasnit obecně, nemusíte nic hrotit..jen si dát jasnou prioritu, která Vás potáhne za (prozatím) neurčitými cílemi. Proč neurčitými ? Jak jsem říkala ..CÍLE se stále mění. A hlavně Cílů máte "habaděj". Možná máte jeden vysněný , ten mám dokonce i já.! Je to ten, který je TOP a má přednost před ostatníma. Pak jsou ale menší, které přichází každý den. Jste zamotaní ? Možná malinko, však to časem a vašim praktikováním pochopíte. JEDNODUŠE TEDY: Srovnat Priority ...popřípadě najít jeden TOP CÍL..Když si priority srovnáte , všechny cíle začnou chodit a ukazovat se samy!!!! O tomhle jsme mluvili už předtím...Je to jako když si otevřete obchod..Pokud Váš obchod bude zmatený všude binec..lidé k Vám nebudou chodit rádi.. Pokud si vše dáte přehledně a bude pořádek (Stejně jako Vaše priority v hlavě) lidé k Vám budou chodit rádi( STEJNĚ JAKO VAŠE CÍLE). Vím, jak pro někoho je strašně obtížné najít svoji cestu někam, kde bude spokojený...Já měla to štěstí, že už od svých dětských..ano opravdu dětských let věděla, co chci jednou dělat. A věřtě mi..myslíte si, že bych před 10 lety dokázala představit, že budu studovat v Americe školu o umění s hudbou, a že můj zpěv se bude dát poslouchat? NE! rozhodně..Zpívat jsem nikdy moc neuměla, v podstatě JSEM DOST NA ZÁČÁTKU.... Ale baví mě to. Mám to možná těžší vzhledem k tomu že mi Bůh přispěl více talentu do tance než do hlasu, ale učím se a bojuju. Díky tomu jsem se naučila i to, že všechno jde. Z mého krákání před 5 lety, se možná stane hlas, který bude znít i dobře na audio tracku :-)!
PROSÍM POKUD NEMÁTE STÁLE CÍL, NEZOUFEJTE...on jednou přijde! Není to nic špatného, jen vaše mysl hledá a bádá co by ráda..

Ode mě můžete čekat nové věci jako například:
- Nové taneční video z USA
- Cover vdieo
-Many photos
-Články na blogu
-Fashion kolekci pro BLACKLION PROJECT XVI
-NEW TALKSHOW SNAPCHAT KAŽDÝ PÁTEK OD 14.00- 21.00 (Vaše času 20.00- 3.00), kde budu mít buď někoho, nebo Vám budu jednoduše ukazovat život tady a nebo odpovídat na Vaše otázky ! Moc se těším , minule to fungovalo perfektně uvidíme tentokrát !

WITH LOVE JESSLYN <3

https://www.facebook.com/BlackLionProjectXVI

FOR MORE PHOTOS :
https://instagram.com/jessicahashek

Žádné komentáře:

Okomentovat