pondělí 24. srpna 2015

What happend with me ?!

Sedím v letadle na cestě do Ameriky. Pozoruji mraky, nebe, levé křídlo letadla a moře pode mnou. Přemýšlím nad tím, jak šťastná a vděčná za tohle jsem. Přemýšlím o tom, co bude jako první správný krok na moji cestě v nové kapitole života. Přemýšlím nad minulostí, i když vím, že to není uplně dobře. Po čase mi hlava přestane přemýšlet a přehrávat obrazy mých fantazií. Přestane se tlačit moje ego do popředí a přijde čistá potencialita mého Já. Už neslyším a nevnímám nic v okolí. Ticho je zvláštní je to jako bych neměla smysly. Přijdu si úplně jinde. Co to je? Proč moje hlava si dala pauzu a nechala jít do popředí moji duši a moje vyšší Já? Proč teď? A dost. Už moc otázek. Mysl přichází zpátky a ego se začíná opět ozývat. Jakoby říkalo "Jessi, jsme zpět. Jaký to byl pocit bez nás?" Nechaly mě snad tihle dva zlouni v hlavě odpočinout, abych zjistila jaké to je bez neustáleho přemýšlení nad tím co bude a nad neustálou sebekontrolou? ... Jsem zpátky v těle. Začíná mě opět bolet prostřední prst na levé ruce, kde podle mého soudění mám třísku, která sakra bolí. Ozvývá se také právý maliček, na kterém jsem si zlomila bolestně svůj nehet o kufr. What's goin on? Co mi chtějí tyhle bolesti říct a na co upozornit?
Možná to jen příprava na novou kapitolu života. Příprava na nový svět a nové zkoušky. Uvidíme co se bude dít.....

Žádné komentáře:

Okomentovat