neděle 30. srpna 2015

BLACKLION PROJECT XVI

BlackLion Project XVI ? Nědo už to zná. Někdo už o tom ví.Někdo neví vůbec nic a dokonce někdo, kdo už ví stále nepochopil. Naprosto v pořádku. Co to je ? Proč to vzniklo ?
Je to můj projekt. Něco, co si buduji, ale nikdo přitom vůbec nic netuší. Projekt, který
( můžu říct ) přišel jako nečekaná bouřka na jasné obloze. Od začátku května tenhle projekt vyšel. To znamená, že funguje přesně 4 měsíce. Začlo to tanečním videem, které mělo víc skrytých znaků než si dokážete představit. Pro mě něco, co znamenal/ znamená hodně. Potom přišlo video jako "LIVE SESSION". Spousta lidí to nepochopilo a bralo to jako klip. Ani náhodou byl to čistě !LIVE SESSION! . Byl to první officiálně napsaný song ode mě.
Víte, od doby co jsem začala přemýšlet nad projektem a snažila se někam dotlačit sama, přestala jsem naprosto soudit výtvory a práce druhých. Nesoudila jsem. Co jsem mohla maximálně říct, že se mi to líbí-nelíbí, ale každopádně vždy padla věta .." Stejně obdivuju".. A víš proč? Nikdo nevidí práci druhých když nějakej projekt nebo song..cokoliv vzniká neboli BEHIND THE SCENES. Každý song,video výtvor má zasáhnout určitou skupinu lidí -NE VŠECHNY. To by pak byla na světě nuda, kdyby se každému líbilo to stejné. Takhle máme aspoň možnost konverzovat s lidmi o jiném žánru hudby než se líbí Vám a zjišťovat od druhých, proč se jim třeba líbí zrovna tenhle styl. Zpátky  projektu.. BlackLion má 3 základní a hlavní kategorie, které se budou pomalu rozšiřovat. TANEC-ZPĚV-FASHION. Ano 3 kategorie-tedy FASHION ještě nevyšla. Popravdě Vám ani nedokážu říct, kdy přesně vyjde, ale určtě co nejdřív. Momentálně pracuji na podčástech zbylých dvou kategorii..TANEC A ZPĚV. Projekt by měl také sloužit k tomu, aby lidé pochopili, že musí dělat to, co je baví bez ohledu na ostatní a otázek v hlavě..."CO NA TO ŘEKNOU DRUZÍ?" A co ? Nic ..a aji když budou říkat bullshity..hodit to za hlavu a jít si za tím. Časem uvidíte , že je to přestane stejně bavit, protože zjistí, že Vám je to opravdu jedno a jdete si za svým . Když tenhle projekt vyšel....PÁÁNÍÍÍÍ, tolik posměchu, ztrapňování, pochybování, narážek...A JÁ? No já byla ještě odhodlanější a víš proč? Protože nikdo z nich nezvedl zadek a nic si nebudoval. Jak jsem řekla NIKDO STÁLE NEVÍ PROČ TOHLE VZNIKLO:-)! A to je na tom to nejhezčí!
Pak tu byla samozřejmě i pozitivní stránka, které se to moc líbilo a podporovali mě už od začátku. Ať už to byl můj team, kamarádi,nebo rodina...Vlastně jsem ani nikoho k tomu nepotřebovala. Všechno jsem zvládla sama. Jak je v názvu.. jsem LION a jdu vpřed i přes kritiku a negativitu. Proč název "BLACKLION PROJECT XVI? Black- Černá je moje barva, většinou mě uvidíte hlavně v černé barvě..Lion- Jsem ve znamení lva a občas se chovám jako lev, nenechám si nic líbit a pro svoje okolí a lidi se poperu...Project- není to nic konstatního , ale stále se něco děje a otevírají se nové dveře a věci....XVI- římská šestnáctka , která hraje opravdu velkou roli v mých posledních dvou letech.
Každým dnem přemýším, co udělám nového a lepšího a myslím, že se máte na co těšit. Snažím se na sobě více makat, abych mohla předávat a ukázat lidem že to jde :-) Tímhle projektem chci podpořit kohokoliv, kdo to bude potřebovat!
VŠECHNO ZAČÍNÁ NA TOM NEJHLUBŠÍM DNU (TO SI PAMATUJ)A JÁ SI NAOPAK TY ZAČÁTKY UŽÍVÁM.
Je to vždy na Vás jestli se přidáte, podpoříte a pokusíte se mi porozumnět, nebo budete dál říkat blbosti. Miluju naprosto lidi, kteří to prožívají se mnou a věří ve mě. Miluju lidi, které to baví a snaží se mě podpořit! Miluju lidi, kteří vymýšlejí nové projekty a věci. Vždycky takove lidi budu podporovat, i přesto že jejich styl není můj šálek čaje.
Kdyby to šlo, chtěla bych pro každého jen to nejlepší.. protože CO VYŠLEŠ , TO SE TI DVAKRÁT VRÁTÍ!!
Jestli něco chceš, tak hned, protože kdy je ten správný čas než právě teď  ????
LOVE U GUYS
ALWAYS YOUR SUPPORT

WITH LOVE JESSLYN <3

For more:
https://www.facebook.com/BlackLionProjectXVI

Žádné komentáře:

Okomentovat